Nejdřív ta špatná zpráva: Digit ve své původní podobě se už pravděpodobně nikdy nevrátí. Projekt Honzy Březiny a Petra Máry, na kterém vyrostla generace fandů Apple a technologií vůbec, a který přinesl velké množství osvěty, informací i zábavy, splnil své poslání do puntíku. Vyrostli z něj nové projekty a věříme, že je to přínosem pro celou komunitu.

Nicméně Digit začal mnohem dřív, v roce 1997 jako osobní blog a za dobu své existence prošel několika podobami, které vždy splnily svůj účel a byly nahrazeny novými.

A teď zpráva dobrá: Přichází digit.cz nový! Dlouho jsme přemýšleli, jak navázat na odkaz původního Digitu, jak pokračovat v tradici kvalitního obsahu a dělání věcí srdcem. Měli jsme několik nápadů, ale u jednoho jsme všichni cítili, že to je ono. Smyslem nového Digitu je totiž přinášet kompletní přehled o novinkách týkajících se Apple na jednom místě.

Co nový digit nabízí?

Nechceme být dalším serverem o Apple produktech. Těch máme v ČR dost a řada z nich je skvělých. V magazínu iPure.cz publikujeme návody, recenze, postupy a tipy pro práci s Apple produkty. Na digit.cz chceme odkazovat na vybrané články ostatních Apple a technologických serverů, které pokrývají aktuální dění kolem Applu, což je něco, co v týdeníku nemůžeme a ani nechceme.

Smyslem nového digit.cz je být majákem v mlze internetu a přivést vás ke kvalitnímu a relevantnímu obsahu. Najdete zde přehled aktuálních novinek u renomovaných serverů a osobností a zároveň o naše vlastní komentáře, kterými chceme dodat informacím kontext.

Chceme vám nabídnout možnost přehledně vidět všechny novinky z relevantních serverů a zároveň poskytnout vlastní komentáře k dění. Na digit.cz najdete přehled nejaktuálnějších článků, podcastů a videí z 55+ zdrojů v ČR i zahraničí. Zároveň pro vás každý den vybereme to nejzajímavější a doplníme komentářem.

Proč to všechno? V první řadě, protože nás to baví. Zároveň víme, že novinky ze světa Apple reálně ovlivňují naše životy často víc, než zprávy z parlamentu. A my chceme, abyste tyto novinky měli přehledně a na jednom místě. Zároveň bychom rádi podporovali všechny tvůrce vytvářející hodnotný obsah a snažili se bojovat proti zavádějícím či zkresleným informacím.

Cílem nového digitu je propojovat fandy a tvůrce kvalitního obsahu. Naší hlavní srdcovkou je Apple, což ale neznamená, že bychom chtěli ignorovat vše, co nemá na sobě nakousnuté jablíčko. Chceme informace z Apple světa zasazovat do širšího kontextu a porovnávat i s konkurenčními produkty.

Zpětnou vazbu můžete dodat formou komentáře pod tímto příspěvkem, nebo třeba emailem na info@digit.cz.

9 thoughts on “Vítejte!

  1. Přeji šťastný start! Jako doplněk k iPure to bude bezva infokanál. Když kluci kdysi prodali Jablíčkáře musel jsem přejít na zahraniční 😃

  2. Po Jablíčkáři, konečně zase pořádný info kanál. Start projektu je více než příjemný a povedený. Hodně štěstí ☄️

  3. Zdravím tým Digitu. Youtube Digitu jsem začal sledovat odhadem 5 let zpátky. S nadšením a poměrně pravidelně . Viděl jsem v něm kvalitně strávený čas informací na poli tak trochu hi-tech (jsem technicky založený a vystudovaný), jablka a přehlednosti v mlze informací na internetu. Doplňoval jsem to sledováním např. p. Březiny a p. Máry, které sleduji doteď.
    Je jasné, že každý projekt má svůj vývoj. Věřím, že se nový Digit tímto krokem zase kousek posune dopředu a přeji mu hodně štěstí směrem k vytčeným cílům.

  4. … k poslednímu mému komentáři: právě jsem si v e-mailových notifikacích ověřil (tenkrát ještě noname účet), že jsem Digit začal sledovat mnohem mnohem déle 🙂 . Našel jsem první subscribe od Digitu #32 – kdo ví, kolik dílů jsem viděl před tím.

    Ten čas opravdu hrozně letí! Hodně moc. Je na každném z nás, jak moc jsme uvědomělí, opravdově přítomní a co se svým časem děláme – ve svůj prospěch nebo jiných, co si to zaslouží. Já jsem třeba k některým informacím docela kritický a ověřuji je. Snažím se tím mít větší nadhled a znalost, ve kterém mi Digit v IT/gadgetech/tech hodně pomáhal. V mém oboru (internetový marketing) jsou kvalitní informace nutnost – když například špatně hospodaříte se svěřeným rozpočtem klienta na Heureku, PPC reklamy nebo SEO správu, klient vám zamává. To nechceš! Nechceš přece šidit ty, kteří ti důvěřují.

    Zároveň – jste-li opravdu upřímní sami k sobě, chcete se sami šidit co nejméně – podle mého názoru je čtení magazínu Digit dobrá volba.

Napsat komentář: Petr Slabý Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *